^_^ Ahlan Wasahlan wa Marhaban Bikum ^_^

Photobucket

thanks for click it !! ^_^

Saturday, January 17, 2009

::senyum::

^_^ lina mursyidah hamzah at 11:23 AM
Photobucket

bila berbicara mengenai senyuman
ia membawa pelbagai pengertian
aku tersenyum kerna aku mahu
aku tidak akan senyum jika aku tak mahu
memang benar senyuman itu bisa menipu
menutup kedukaan
menahan kepedihan
menghilangkan kegusaran
menggembirakan insan
namun, senyuman bagiku
biarlah lahir dari hati nurani yang ikhlas
bukan kerna ingin menawan hati insan
tapi sebenarnya menawan hati sendiri
penting dirikah aku kerna senyum sesuka hati
bagiku..senyuman yang ku ukir
khas untuk menjadi penawar hatiku sendiri
aku tersenyum untuk kepuasan diri

~mifqiah syahidah~

0 pandangan dari kamu:

 

perkongsian sebagai peringatan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea