^_^ Ahlan Wasahlan wa Marhaban Bikum ^_^

Photobucket

thanks for click it !! ^_^

Wednesday, January 28, 2009

sikit je pasal CK

^_^ lina mursyidah hamzah at 9:53 AM
Photobucket

tb2 rs mcm nk tulih sumting..start dari jumaat la cite.jumaat pagi tatau nape badan rase berat sgt.mmg tak leh bgn. bgn solat subuh pun mata pejam smbil kaki jalan..tp still nampak sket2 la jalan..tp sakit badan ni hny tuhan yg tahu.

"oi,lina mursyidah..ko ni baru pegi perhimpunan palestin sket je da sakit satu badan.lembik btul..tak pyh ar berangan2 nk g palestin kalo ni pun ko dah lembik mcm ape je."

hurm..terksima gak aku dgn kata2 dari hati aku tu. tp aku menonong je amik wudhu' n solat..tersyahid smula smpai kul brp ntah. dian col aku..aku btul2 tak leh gerakkan badan..lalu ku ter'mc' kelas kokurikulum..petang tu lepas agak2 tenaga dah pulih kan..aku siap2 la utk bertolak ke perak. utk g kem kpimpinan mahasiswa islam adik2 uia pj n nilai..aku rase mcm x uat pape je utk kem ni. dtg tgk2 je..sbb tu mood aku mcm ape je spjg aku kat kem tu..
n aku buat kesimpulan bahawa lenkali aku kena plan n sediakan keje utk diri aku..aku rase mcm dtg mlancong ke perak je..tp aku suka tgk smngat adik2 aku ni..

hari ahad, time abg naim bagi talk..aku g merayap dan hampir dilanggar oleh merc..hurm.. da abes semua2 kem tu..g ziarah umah abg mk..muda btul mak abg mk..aku ingatkan kakak dy..cantik lagi..n paling best ade adam..teringat plak aku kat mursyid,azim n amin time main ngan adam..smpai2 je umah..aku tgk alphard takde.sah! derang semua balik kmpung..maka utk ptama kalinya aku bermalam sorg2 kat umah.

esoknya isnin malam baru fmly aku smpai dari jerantut..org petama yg aku peluk adalah abdul muhaimin al-mursyid..huhu..windu2..

tapi angin aku tak elok..hmm..perubahan umur kot..n aku nak mintak maaf pada kak akma,kak izzah,kak sumey,kak syafaf sbb mereka ber4 tersangat la sabar layan kerenah aku yang mcm budak umo 12 tahun ni..maaf byk2 kakak2 sekelian..

dan isnin lepas juga..hari yg istimewa utk aku..ALHAMDULILLAH..terima kasih YA ALLAH atas pemberianMU. KAU hilangkan seswatu dan kini KAU GANTIKAN seswatu yang bermakna buat diriku..akan ku jaga dan pelihara pemberianMU dan akan aku ingat sentiasa bahawa itu adalah pinjamanMU..

0 pandangan dari kamu:

 

perkongsian sebagai peringatan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea