^_^ Ahlan Wasahlan wa Marhaban Bikum ^_^

Photobucket

thanks for click it !! ^_^

Friday, February 13, 2009

bersukan...

^_^ lina mursyidah hamzah at 3:36 PM
Photobucket

:hi:dah dua minggu termasuk minggu ni aku n member2 kelas EDC 1701.."the organization of school co-curriculum". kitorg blaja mcm mn nak main BOLA TAMPAR selama 2 minggu..minggu2 sebelum ni hny belajar teori mcm mn nk uruskan liga, apa itu persatuan,unit beruniform..mula2 belajar rasa kelakar..tp lama2 rasa seronok..utk subjek ni siap kena buat folio lagi psl salah satu sukan yang ada..dan group ku memilih BOLA KERANJANG untuk dijadikan folio..:woooh:dah aku bygkan folio2 kami berwarna warni mcm zaman2 skolah buat folio dulu..
utk minggu depan,kami semua kena p stadium plak:ha?:..main lumba lari..balapan..tiba2 rasa mcm tanak p je minggu depan..hehehe..segan la nak main lari2 kalo ade brothers..main bola tampar ni pun brothers yg ajar..sir ajar mule2 je..sogan2..:sigh:
agak terkilan sbb tak dpt join Bedsa sport carnival pd 22 feb ni sebab time tu tgh sibuk nak panjat gunung datuk kat negeri sembilan..
btul2 rase mcm zaman skolah..kami ade rumah sukan..n aku dpt rumah biru..:wala:tp syg sgt tak dpt join..huhu...:inis:
mungkin tahun depan aku leh join agaknya..harap2 la..tak penah aku nak 'merakyat' dgn student2 edu ni..tak patut btul aku ni..huhu..
da tatau nk ckp ape..hurm...sekian..wassalam

0 pandangan dari kamu:

 

perkongsian sebagai peringatan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea