^_^ Ahlan Wasahlan wa Marhaban Bikum ^_^

Photobucket

thanks for click it !! ^_^

Friday, March 20, 2009

di luar jangkaanku..

^_^ lina mursyidah hamzah at 9:22 AM
Photobucket
meneliti kembali entriku di sini, setelah dilalui hari2 itu..tak semua perkara yang aku dapat lakukan. Subhanallah, perancanganNy benar2 perancangan yang indah buat diriku..
antara agenda yang tidak dpt kupenuhi..

-kursus 'setup' tadika asbabnya balik dr kursus latihan praktikal dakwah lewat..
-TOF UNISEL asbabnya aku mendapat panggilan kecemasan dr abah yang meminta aku utk pulang ke kampung untuk menghadiri majlis pernikahan sepupu aku yg agak rapat denganku..usai ujian INSAK, aku terus memandu bertemankan iqa,naimah,kak maziah n kak suliyati ke jerantut..pertama kali mereka melihat jerantut..hehe..
-muktamar PKPIM UIAM juga tak dpt ku ikuti sehingga pengakhirannya..kerna aku bergegas ke raub untuk berjumpa dengan adik2 kembara ipt dr IKATAN..

subhanallah...aku sungguh kagum dengan perancangan yang Maha Esa..menjejakkan kaki di bait baru di kampung membuatku rasa tenang..bersama2 dengan shbt2 membuatku senang..dikelilingi kanak2 riang...hilang segala resah yang bertandang..kegembiraan memenuhi seluruh ruang hati dan perasaan..diusik oleh abah..saudara mara membuatkan aku begitu bahagia..kalau lah boleh aku menetap di kampungku,alangkah indahnya! tapi saat ini, masih ada perkara yang aku selesaikan..usai ia selesai..mungkin saban minggu aku cuba utk pulang ke kampung halamanku...

21 mac - peperiksaan akhir utk subjek halaqah 2
21-22 mac - kuliah pengajian kitab di kolej dar hikmah (jom p rmai2)
24 mac - uzlah qiyadah PKPIM,GAMIS,TERAS,KARISMA
28 mac - qiyamullail perdana + cergas2 solehah

aktiviti2ku yang masih berbaki untuk bulan MAC ini...kita boleh merancang dan Allah juga merancang..sebaik2 perancangan adlh perancangan Allah kerana hanya DIA tahu apa yang terbaik utk hambaNya..

Wallahu'alam

0 pandangan dari kamu:

 

perkongsian sebagai peringatan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea