^_^ Ahlan Wasahlan wa Marhaban Bikum ^_^

Photobucket

thanks for click it !! ^_^

Tuesday, March 3, 2009

mcm tu rupanya

^_^ lina mursyidah hamzah at 12:25 PM
Photobucketaku g byr saman ari ni. .tp aku sesat.:ha?: last2 aku amik keputusan ikut papan tanda ke kepong dan terjumpa plak papan tanda susur keluar ke FRIM. aku pun tawakal je la..amik jalan tu n terus je jalan..pastu jumpe mydin aku pun benti tgh jalan..aku membuat panggilan pada 2 org abg aku untuk bertanya tentang jalan. abg pertama yang aku tanya dy ckp nak dekat2 dah tu..dy cadangkan tny org sekeliling. tiba2 abg kedua plak call n aku ckp aku kat mydin bla3....pastu abg kedua suh aku terus je. pastu aku jumpa papan tanda balai polis gombak n ngikut je papan tanda tu dan alhamdulillah smpai pun..:sigh:

masuk la dlm balai tu tanya mana nak pergi dan aku pun amik pas pelawat kat pondok polis n g la kat tmpt trafik. aku da kuar duit rm300 siap2..maklumla..pengalaman pertama..ehehemrgreen

rupa2nya aku punya saman tu tak di key in lagi tp akhirnya dpt la gak byr..alhamdulillah..aku diam je..nak merayu mcm mn ni..mintak dikurangkan:hilo:belum sempat aku bukak mulut buat rayuan,kak sakinah(polis trafik pempuan yg jaga kat kaunter tu aku tgk kat tag dy) "adik kena byr RM40 je" alhamdulillah...jmat kos!!..aku tanya polis tu nati bg kesan tak kat point aku sbb aku ni P lagi. dy ckp tak kena..
:sweaty: sekali lagi aku mengucapkan syukur padanya. dlm perjalanan pulang aku sesat lagi..tak jumpa jalan balik. last2 aku jumpa bas rapid kl..aku pun pk bas ni mesti nk g menghala kuantan..akup un tawakal ngekor je blakang bas tu dan alhamdulillah..jumpa gak jalan..

kat cni aku nk buat ucapan sket. terima kasih pd umi abah sbb mengajar aku erti idup..syg sgt umi abah..abah train aku mmg best..buat aku berpikir dan berdikari..mekasih abah...
mekasih gak buat seorg insan yg slalu tlg aku ketika aku dlm susah..da byk kali da aku mintak tlg dy..penah gak aku berjanji tanak mintak tlg dy..tp 'ter' mintak jugak tlg ngan dy..

:inlove:TERIMA KASIH PADAMU YA ALLAH KERANA TANPA IZIN DARIMU,MEREKA TIDAK AKAN HADIR DALAM HIDUPKU..

0 pandangan dari kamu:

 

perkongsian sebagai peringatan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea