^_^ Ahlan Wasahlan wa Marhaban Bikum ^_^

Photobucket

thanks for click it !! ^_^

Sunday, March 1, 2009

rindu sgt....

^_^ lina mursyidah hamzah at 8:02 PM
Photobucket

sunyi..cry..tanpa suara amin,azim mursyid..3 khalifah kecil yang selalu menghiburkan hati aku..
tahun ni amin atau nama ikut surat beranak dy..abdul halim al-amin da masuk darjah 5..abdul hakim al-azim da masuk darjah 4..si kecil abdul muhaimin al-mursyid plak dah masuk darjah 2..waktu skrg ni mereka semua mungkin dalam perjalanan balik ke gombak..sunyi sgt kalo mereka ni takde..mustahil utk aku bagi diorg ni membesar..skrg kat umah tinggal 3 org je..nati semua da g asrama..sape nak main ngan aku..sape nak hiburkan hati aku..aku nak bermanje ngan sape..tanak bg diorang besar!!!::(. kalau da takde budak2 kat umah ni..mmg muram durja la idup aku..aku abes lagi 4 tahun..tahun aku grad,mursyid darjah 6...ok la kot..tp aku tetap perlukan diorg ni...sbg teman aku..

:inlove:
ni gambar abdul hakim al-azim
ni plak si kecil abdul muhaimin al-mursyid
ni abdul halim al-amin...

rindu....cepat la balik....:puppyeyes:

2 pandangan dari kamu:

MuhD NoR AzyM said...

Salam lina, kim salam kat al-azim nnt ek..hihi=)

lina mursyidah hamzah said...

to muhd nor azym:
ceh..mentang2 la nama ko sama ngan nama dy..huhu..nati aku kim salam..mereka dah balik..bahagianya hidup aku...

 

perkongsian sebagai peringatan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea