^_^ Ahlan Wasahlan wa Marhaban Bikum ^_^

Photobucket

thanks for click it !! ^_^

Monday, June 8, 2009

ingin sekali diri ini

^_^ lina mursyidah hamzah at 12:06 AM
Photobucket

setelah berpeluang membuat lawatan ke salah sebuah pusat pendidikan khas..autisme..adhd..aku makin jatuh cinta dengan insan2 istimewa ini..aku makin ingin memahami mereka ini..
sekarang...blogger-emoticon.blogspot.com
aku kepingin sekali utk ke hospital bahagia..melihat insan2 yg istimewa di sana..yang bahagia..tanpa kerisauan apa2...blogger-emoticon.blogspot.com

nota kaki : maaf ini bukan entri ilmiah..

6 pandangan dari kamu:

ilham nur said...

Tanjung Rambutan atau Tampoi?

lina mursyidah hamzah said...

ade 2 ke??
yg kat perak tu...hurm..nak jd tourist guide lina?

ilham nur said...

Yup, ada dua. Tg Rambutan di Perak, Tampoi di Johor. Tourist guide...em, boleh, tapi kena bayar upahlah,hehe

lina mursyidah hamzah said...

upah?? bisa diatur..nak buku ape? hehe..ntah bile la dpt g sana..menyelami dan memahami mereka..insan istimewa..

Atriza said...

Tertarik membaca entri ini.

Ana pernah berkhidmat seketika di sana. Ya sangat mengenal erti hidup dan sentiasa menginsafi..

Kalau dah masuk ke sana, tentunya taknak keluar2 dari sana. Jujur ana katakan, jika berpeluang berkhidmat kat sana lagi..ingin ana terimanya.

Sana memang menyedarkan diri. Sungguh siapa yang pernah berpeluang ke sana, tentu akan merasakan satu kelainan yang bermakna dalam hidup.

Moga ukht berpeluang ziarah 1 hari nanti.. insya`allah

lina mursyidah hamzah said...

salam kak atriza..
entri tu tak smpai 15 baris pun kak..hmm
alhamdulillah...mmg best sgt2 duk ngan diorg..kdg2 air mata mengalir tanpa disedari..perjuangan mereka dlm meneruskan hidup..sedaya upaya mereka nk tunaikan tgjwb sbg khalifah dan hamba dgn cara mereka tersendiri..
lepas IMPIAN institute, teringin nk g tmpt lain..

 

perkongsian sebagai peringatan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea