^_^ Ahlan Wasahlan wa Marhaban Bikum ^_^

Photobucket

thanks for click it !! ^_^

Wednesday, July 8, 2009

ini bukan entri ilmiah..tp tribute utk dia..

^_^ lina mursyidah hamzah at 6:46 PM
ogos 2008 aku mengenalimu..pada mulanya aku agak segan denganmu..malam itu kali pertama kita berjalan bersama ke UIA ditemani abahku dan adik beradik lelakiku..akhirnya kau pulang bersama mereka..seterusnya kau dibenarkan utk bersamaku..
kemana sahaja aku pergi..kau setia denganku..ke kelas, ke usrah, ke tamrin..kau begitu byk membantuku...walaupun kadangkala kau disakiti..tp kau tetap setia..membantuku..memudahkan urusan keluargaku..jemaahku..hujan lebat..ribut..kita hadapi bersama2..blogger-emoticon.blogspot.com
pernah sesekali kau merajuk...tapi adat la tu.blogger-emoticon.blogspot.com.
tak smpai setahun kita bersama..akhirnya aku terpaksa akur dgn org tua...tp serius..aku mmg sygkan kau...sbb ko byk sgt tlg aku...blogger-emoticon.blogspot.com

Allah pinjamkan ko kejap pd aku..dan skrg diambil smula..

smg ko berbahagia dengan teman baru mu..duhai WJP 4298





7 pandangan dari kamu:

firdaus said...

kenapa..mana keta

lina mursyidah hamzah said...

dah dijual...huhu

junior gombak said...

nape jual kak?

lina mursyidah hamzah said...

alasan ayah akak pd waktu itu..takde duit..sbb tu nk jual..tp rupanya itu alasan memprovok...huhu..
alhamdulillah..pakai kelisa skrg..

MATH STUDENT said...

ooooo lina da ade kete baru!
pasni leh la bawak ana jalan2
hehe

lina mursyidah hamzah said...

leh je fizah...huhu

firdaus said...

ooo...ada keta baru rupenya die...

 

perkongsian sebagai peringatan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea