^_^ Ahlan Wasahlan wa Marhaban Bikum ^_^

Photobucket

thanks for click it !! ^_^

Tuesday, September 15, 2009

aku syg ko...

^_^ lina mursyidah hamzah at 12:24 PM

saje2 nk luah kat sni..aku kawan ngan dy ni dari dajah 2 lagi..mcm2 da kitorg lalui..n terbaru smlm..kenangan pahit tp indah berlaku..aku tau ko tgh sakit sbb aku pun merasainya..ko sanggup jugak teman aku smlm walopun kita sama2 mcm ketaq smlm..mekasih timah...mekasih sbb sudi jd teman sama2 sakit ngan aku..sama2 susah ngan aku..aku terharu sgt smlm tp aku tak tunjuk..kite leh lagi gelak2 smlm..sbb terkejut..n sama2 la kita amik ibrah dr ape yg berlaku..hehe..syg ko selalu...

0 pandangan dari kamu:

 

perkongsian sebagai peringatan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea