^_^ Ahlan Wasahlan wa Marhaban Bikum ^_^

Photobucket

thanks for click it !! ^_^

Friday, September 18, 2009

award dr naheed..

^_^ lina mursyidah hamzah at 9:44 AM

thanks naheed...ok..rule tag ni gtau 5 perkara pasal diri pemberi n 10 hobi / fakta diri sendiri..

about naheed...
-very2 innocent girl
-sgt2 lembut orgnya
-teliti, cermat
-humble
-sukakan ilmu..tak segan belajar, mengajar dan diajar...syg kamu!!
-mempunyai member yg nakal yg bernama lina mursyidah (hehehe..tambahan)

pasal diri penerima award
-nama lina mursyidah
-seorg yg garang
-bab2 pempuan out sket
-tak suke menunggu coz aku pun ade gak masa utk buat mende lain
-blaja kat uiam
-duduk kat taman melewar
-kalo shopping tu aku tak suke round satu kedai baru nk pilih barang..jenis aku, berkenan terus amik..sbb aku susah nk berkenan brg..
-ade 9 org adik beradik
-anak sulung
-sy org kelantan pure tau..lahir kat pahang tp menetap di gombak..tp aku org kelantan!

hari ni aku nk jd kedekut..takmo bg award ni pada sape2..eheheh..blogger-emoticon.blogspot.com


0 pandangan dari kamu:

 

perkongsian sebagai peringatan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea