^_^ Ahlan Wasahlan wa Marhaban Bikum ^_^

Photobucket

thanks for click it !! ^_^

Friday, September 25, 2009

selamat ulang tahun kelahiran yang ke 44..syg abah!

^_^ lina mursyidah hamzah at 8:59 AM

gambar semasa sehari selepas pru 12..holiday!! walopun esoknye tu aku exam final sem kat uia nilai tp aku tetap turun mase pru 12 bg sokongan pd abah..biarlah exam semester paling akhir menanti di alam matrik..",

ari ni 25 sept, besday abah..dah 44 tahun umo abah..selamat ulang tahun! moga2 dgn pertambahan umur, seiring dgn peningkatan amalan..teruskan perjuangan kerna abah merupakan salah satu sumber inspirasi kakak utk terus thabat di dalam jalan dakwah ini. melihat kpd kesungguhan dan semangat yg ada pd abah, membuatkan kakak pun bersemangat jugak..
bg kakak, abah mmg ayah yg best! sgt2 memahami kakak..itu yg kakak rasa la..hehe..tak reti nk tulis ape lg..nasihat2 yg abah bagi, teguran2 yg abah bg, insyaAllah kakak dgr..cuma biase la..kalo nampak kakak mcm merajuk tu..senanye tgh muhasabah diri tu time abah ckp..hehehe...

syg abah sokmo!

1 pandangan dari kamu:

roni said...

SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN JUGAK BUAT ABAH LiNa...
SEMOGA DLM RAHMAT KASIH SYG REDHA ALLAH TAALA ALWAYS...
Rakan SEnegeri :-)

 

perkongsian sebagai peringatan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea