^_^ Ahlan Wasahlan wa Marhaban Bikum ^_^

Photobucket

thanks for click it !! ^_^

Tuesday, November 20, 2012

sementara tunggu pukul 5

^_^ lina mursyidah hamzah at 3:23 PM
in the name of Allah the most gracious the most merciful

alhamdulillah, dah 2 hari berpraktikal sbg kaunselor di uiam ni..eheh! baru 2 hari punnk keycoooo, tp takpelah, blog sy..sy nk tulis ape pun sukatila.. ;p lgpun smntara tunggu jam 5

untung mereka di Palestine yang syahid..abang kata, mereka da 'selesai' dah..
doa, senjata mukmin dan sy yakin amat..suati hari nanti, mungkin generasi saya atau mungkin generasi ubaydah..semoga kawan2 kat palestine bebas dari zionis..bantuan demi bantuan dihulurkan oleh kami saudara2 kalian..dan bantuan direct dr Allah juga menemui kalian..hati dan jiwa besar kalian, anugerah dr Tuhan..

2 hari ini asal tgh hari je balik, bg ubaydah susu..almaklumla, anak umi sorg ni tak mahu susu formula. tak mahu susu yang diperah masuk botol..nak yg fresh dr badan..baguslah ubaydah, minum susu ibu ^_^
tak kesah penat balik tgh hari asalkan dpt bg ubaydah susu..ubaydah makin aktif, makin cerdik..abah ubaydah selalu ckp kat ubaydah nnt bila ubaydah besar, ubaydah kena jd pejuang Islam..

bisnes juga alhamdulillah makin maju, dan os kof, rezeki bukan sy sorg punye, bahagian org len pun ade..kena la bagi kan..tak tipu saya katakan pernah terdetik duit minyak akan cpt habis sbb slalu berulang uia rumah banyak2 kali.. pagi rumah - uia.. tgh hari uia-rumah.. habis lunch hour, rumah - uia, dan balik uia rumah..tapi cepat2 rasionalkan diri, cari punca positif, kan Allah da bg keuntungan bisnes yg banyak..itu mungkin bahagian minyak berulang utk ubaydah..bg hak anak..susu dy ^_^ alhamdulillah..

selalunya kalo tersekat dalam fikiran negatif, cepat2 sy cari balik punca positif dan alhamdulillah, kalo x jumpa, kunci syurga saya yang selalu ingatkan.. positif itu best! untung diri, tak rugi..

Allah kan ada ^_^

0 pandangan dari kamu:

 

perkongsian sebagai peringatan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea