^_^ Ahlan Wasahlan wa Marhaban Bikum ^_^

Photobucket

thanks for click it !! ^_^

Monday, April 22, 2013

coret-coret

^_^ lina mursyidah hamzah at 2:36 PM
Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha penyayang

semalam ke MPH mencari satu buku yg amat penting..tgh2 mencari buku, abg yg tgh pgg Ubaydah dtg kat saya..

"Lina..Ubaydah nk buku"

"tape..amik je mane yg dy nak.."

Ubaydah mmg sgt gilakan buku! bgn tdo buku, makan buku..sblm tdo pun buku.. kalo mainan kureng..ade kawan sebaya baru dy nk main..lau x buku je.. byk benda ubaydah da tahu.. teringin nk ajar huruf jawi.. =) dy org yg mudah ingat..tak mengapa dy tak boleh bercakap lagi sbb dy amat cekap mengecam.. tgk masjid buat gaya azan n nk solat.. tgk bas buat gaya mcm dlm lagu 'the wheel on the bus'

penah terpikir nk duk umah je terus smpai bila2.. sungguh! didik anak sendiri rasa sgt seronoknya.. tapi dek krn kos hidup + hutang ptptn yg perlu dibyr, terpaksa juga cari kerja.. x lama mungkin utk bekerja.. habis hutang duk umah je..

hujung minggu ni ade Islamic Matta fair.. saya suka pegi sbb tgk pakej2 menarik..hehe. tp g cuci mata je la..nk betul2 travel tu kena tunggu Ubaydah jalan.. amik iktibar g singapore ritu dy tak leh jalan lagi..penyudahnye g legoland kt johor n USS mcm sia2 je sbb x dpt main byk mainan..hehe..

pesta buku menjelang tiba.. buat masa ni dlm kepala takde buku yg ingin dibeli.. kalo pegi pun skdr mencuci mata..hehe, suka sgt berjalan kami ni =p.

dan utk abah, 5 mei ni insyaAllah kakak turun menyumbang satu undi utk abah..moga yg terbaik utk abah..menang kalah takpe.. da penah kalah 2 kali pun sblm ni =) bila abah kalah esoknya tu mesti kita akan g bercuti sehari sekeluarga..seronok! tp hrp kali ni abah menang..x menang pun xpe, abah still lelaki terbaikk di mata kami smua =)

0 pandangan dari kamu:

 

perkongsian sebagai peringatan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea