^_^ Ahlan Wasahlan wa Marhaban Bikum ^_^

Photobucket

thanks for click it !! ^_^

Thursday, March 21, 2013

250 + 250 = 500

^_^ lina mursyidah hamzah at 8:03 PM 0 pandangan dari kamu
Alhamdulillah..bulan lepas sy dpt baucer buku 1 Malaysia rm250.. dan sebanyak rm150 dr jumlah telah pun dihabiskan kat Big Bad Wolf baru2 ni kat seri kembangan..dan abg pun dpt jugak baucer minggu lepas rm250 utk buku.. dy kan student lg.. =) jd total baucer kami rm500.. di Big Bad Wolf byk baucer dihabiskan utk beli buku Ubaydah dan sedikit buku berkaitan kaunseling n psikologi utk sy.. Ubaydah suka sgt baca buku..kata abg walaupun letih melayan Ubaydah yang berulang2 nk baca buku yg sama, kena jugak maitain layan dan ajar..jgn patahkan semangat Ubaydah dan gilap potensinya.. hairan, toys yg dibelikan jarang2 main.. main skali skala.. buku yg jd keutamaan si kecil kami =)

dan abg yg dah lama mengidam nk bli atlas, alhamdulillah tercapai impiannya dpt beli 2 buah atlas =) dan habislah baucer kami digunakan pada hari selasa yang lepas ^_^ memandangkan skrg masih menetap di rumah keluarga sy, makanya di bilik lah segala2 barang diletakkan.. kata abg, kena angkut jugak buku2 ni g kilang.. ada tmpt kosong di situ.. da dpt umah sndiri nnt, bru angku balik ke rumah.. =)

Ubaydah da sedar dr tdo..kena pen off dulu..daaa~
 

perkongsian sebagai peringatan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea