^_^ Ahlan Wasahlan wa Marhaban Bikum ^_^

Photobucket

thanks for click it !! ^_^

Thursday, January 9, 2014

habis sem 1 ~Alhamdulillah~

^_^ lina mursyidah hamzah at 11:10 AM
alhamdulillah..Alhamdulillah..alhamdulillah..

semalam paper last dapat diselesaikan. soal markah itu bukan kuasa saya. sepanjang satu semester ini, sungguh banyak kali sy 'terjatuh' malah 'tersungkur' hingga sampai rasa tidak mahu meneruskan lagi.
dengan kerja fulltime di syarikat ayah. dengan anak kecil yg perlukan perhatian. dan dengan diri sendiri yang kadang2 ngot nget..eheh!

seinfiniti syukur juga, spjg pengajian sem 1 ni Ubaydah mendapat terlalu byk perhatian dari abahnya. di saat saya ke kelas, abahnya teman bermain dan belajar. suami saya terlalu banyak jasanya dlm saya mengharungi sem ni. asbab saya sambung belajar pun dari suami yang tak pernah putus asa menyuntik aura positif utk sambung belajar. tak pernah memaksa hanya menyuntik sikit demi sedikit. dan semangat itu sy terima dgn ikhlas dan redha kerana bila mula masuk belajar sy rasa sgt seronok! [bercampur2 dah ha tulisan..;p]

umi abah saya juga ant insan yg paling banyak jasa.. merangkap majikan, memberi keizinan sy pergi ke kelas walupun dlm waktu pejabat. formulanya mudah,asalkan kerja siap. kerja pun hanya 'berat' ketika hujung bulan dan awal bulan =). bertuah sbnrnya saya dpt suami yg menyokong belajar,dpt ibu bapa yg benarkan sy kerja sambil belajar. Alhamdulillah..bertuahnya saya!

part time bakery saya lakukan juga utk tambah side income. dengan keadaan ekonomi yang memerlukan saya buat side income. tipulah kalau tak letih..letih mmg letih tp baking adlah minat sy jd sy enjoy melakukannya. cuma jika sy benar2 tak larat sy akan tolak order org.

seiingat saya, 2 minggu terakhir disember yang lepas salah satu ketika di mana sy rasa sgt tegang. hoho..dgn duedate assignments yang banyak dan mencabar pemikiran. serabut sgt rasa ketika itu Alhamdulillah..dpt juga harungi siap on time.

pindah rumah bermula bulan 12 smpai skrg belum pun skali penah tdo di rumah baru. hanya barang2 shj yg dihntr sedikit demi sedikit. insyaAllah minggu depan mungkin boleh dah kot nk masuk fasa sebenar 'hidup berkeluarga'.

doakan saya dpt result ok yang membolehkan sy terus habiskan master. kurang 3.0 ada potensi utk dibuang universiti..doakan saya dpt 4.o pun takpe dah..eheh!

pen off ^_^

0 pandangan dari kamu:

 

perkongsian sebagai peringatan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea