^_^ Ahlan Wasahlan wa Marhaban Bikum ^_^

Photobucket

thanks for click it !! ^_^

Wednesday, September 17, 2014

masuk sem 3

^_^ lina mursyidah hamzah at 12:48 PM
Alhamdulillah..

dah 2 weeks masuk sem 3, tinggal lagi satu sem, InsyAllah.
sem ni tak byk subjek yang tinggal..tinggal 3 sahaja..walapun tiga sahaja tapi ia amat la berat kerana memerlukan penggunaan otak yang paling maksimum. Dan sem 2 berlalu dgn begitu bahagia, walau terjatuh cikit pointernya 0.1, dimuhasabah balik..5 subjek per sem bukan kemampuan saya dan yang penting saya sudah mencuba dan tahu keupayaan saya =)

Ubaydah semakin membesar dengan sihat dan emosi, intelektualnya juga membesar dengan sihat Alhamdulillah..

Alhamdulillah,
diberi rezeki oleh Allah untuk melalui perjalanan dan merasai pengalaman menjadi seorang Research Assistant kepada seorang pensyarah yang sangat saya kagumi.. dan saya masih lagi bekerja di pejabat ayah saya, masih lagi membuat part time bakery dan Alhamdulillah..tidak disangka2 sebuah koperasi menelefon untuk menawarkan saya letak kek di koperasi tersebut.

Ya! saya masih seorang yang sentiasa sibukkan diri..sejak dari sekolah, universiti dan hingga kini..pembahagian masa Alhamdulillah okay walau kadang2 tersadung sana sini,biasalah, belajar melalui kesilapan,kecuaian ^_^

24 jam bahagialah macam macam mana pun..walau apa carapun. Dia lebih tahu kenapa 24 jam itu sesuai untuk semua manusia sebagai waktu lengkapnya sehari.

0 pandangan dari kamu:

 

perkongsian sebagai peringatan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea